Subject: Teavitus. Kadrina-1015 Kolu KP fiidri korrashoid. Kadrina vald. Lääne-Viru maakond. IP4879
From: "Martin Bluum" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 14:37:38 +0300

Tere!

Olen projekteerija. Elektrilevi kavandab keskpinge õhuliini
rekonstrueerimist Teie kuuluval kinnistul :

1.

	17152 Vohnja-Kadrina tee (27302:001:1890)

Joonisel välja toodud õhuliinil olev paljasjuhe vahetatakse kaetud juhtme
vastu (isolatsiooniga). Paigaldatakse uued puitmastid. Palun anda
tagasisidet, kui Teil on tulevasele ehitajale kommentaare, millega
ehitustööde alguses või tööde ajal peaks arvestama. Kuigi see ei paikne
Teie kinnistul, siis võib ette tulla,  et masinad võivad piiril tegutseda.

Infoks, et ehitaja on kohustatud Teid tööde algusest ette teavitama
minimaalselt 3 tööpäeva enne ehitustööde algust ja orienteeruv tööde
algusaeg on hetkeseisuga 2025 aasta suvel. Kui antud kirjale vastust ei
järgne 30 päeva jooksul, siis loen teavituse kohale toimetatuks ja
vastuväited puuduvateks.

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.